Аддзел маркетынга ў Беларускім дзяржаўным музеі народнай архітэктуры і побыту створан у лютым 2010 года. Ён адносіцца да дапаможных структурных адзінак музея. У аддзеле працуюць 3 супрацоўніка: загадчык аддзела, спецыяліст аддзела маркетынга I катэгорыі і спецыяліст па рабоце з кліентамі.
Дзейнасць аддзела маркетынга праводзіцца па трох накірунках:
1. Інфармацыйна-аналітычны, які ўключае:
2. Садзейнічанне павышэнню канкурэнтаздольнасці, фарміраванню і падтрымцы станоўчага іміджу Беларускага дзяржаўнага музея народнай архітэктуры і побыту, напрыклад праз:
3. Прасоўванне дзейнасці музея і яго паслуг прадугледжвае:
Дзейнасць аддзела маркетынга вельмі шматпланавая і перспектыўная. Яна цесна звязана з работай усіх структурных падраздяленняў Беларускага дзяржаўнага музея народнай архітэктуры і побыту. Маркетынгавыя даследванні творчага калектыва аднадумцаў накіраваны на распрацоўку маркетынгавай стратэгіі дзейнасці ўстановы ў цэлым. Ад граматна выбраных накірункаў і сродкаў рэалізацыі пастаўленных задач залежыць поспех працы.